pengikut

adibah noor takde la besar mane pun..

dah lebih seminggu dah kita berpuasa kan? kejap giler..
dan aku denga bangga nya menyatakan aku tak puasa dah tiga hari dah...
hahahahahaha...
bukan sahaja aku la.... memang tak boleh..

sejak dari puasa aku banyak lepak kat umah kakak aku..
sebab mak dengan adik aku ada kat kl ni...
dapat la aku berbuka dengan dorang..
daripada hari pertama aku puasa tu..
sedih giler..
makan meggi jer..
puasa ke dua ngn ketiga pon buka sorang2 jer...
huhuhhu.. terasa sangat2...
rindu kat mak aku.. huhhuhh..

tapi lepas tu okla... aku dapat buka ngn family aku..
meriah la makannya..
pastu mak aku pon ada..
bertambah2 la hepinya aku...

hari ni mak aku nak balik kg dah..
sbb adik aku sekolah besok...
TAPI TAKPE! sebab.. kakak aku dengan baik hatinya nak menghantar mak aku ke kampung..
dengan itu... aku pon menyendeng la.. ikut sama.....!
hahahahaha... dapat jugak balik kg...
yeah!

semalam aku berjaya membawak mak adik ngn tiga orang anak buah aku ker aquaria..
best jugak la ke aquaria tu...
aku lak lebih2 dari budak 2 tu.. hahahahahah


kami memang samseng... tengok jambul ar...

saper kata ninja turtle dah takde?

Align Center


suma yang masuk mesti jakun macam aku.. tgk la akak kat blakang tu...


kan aku dah cakap... trus jadik jakun!

eeee....... jerung...!


KABUR.. tabur..dapur..


kudA KECIK!!!! tapi asal muka aku GEDIK????



lepas ker aquaria aku bawak lak tgk wayang..
yang best nya..
masa baru nak beratur tgk wayang..
ada lak orang korea approach aku...
nak jual tiket wayang dia....
boleh lak ngm2.. 5orang..
tapi yang lawaknya..
sepaptutnya.. kitorang semua..
3dewasa.. 2 kanak2
tapi orang korea tu jual
2 dewasa 3 kanak2..
kira aku mengelak satu tiket la..
dapat separuh harga..
hahahahhahaha...
nasib baik dak yang jaga tiket tu tak perasan!
tercapai jugak impian adik aku nak tgk wayang..
mak aku pon dah lama ak masuk pawagam...
anak buah aku pon sama kot..
dan kami semua tgk cerita UP..
best giler..
bayangkan...
mak aku pon ske cerita kartun tu..
mmg disyorkan.. aku bagi 4stgh bintang!
cerita ni bukan untuk budak2 jer...
orang dewasa pon mesti suke..
sbb aku pon dah dua kali tgk!
mlm sebelum tu aku pergi dengan si teruna..
teruna pon suke...
aku lagi la..

pegi tgk!
pegi! suma character best!
cross my heart!


mak aku bagi 2 THUMBS UP!

No comments: