pengikut

cerita basi lagi..

kan aku dah cakap.. aku gatal...
ni kenangan masa aku kat perhentian..
bulan april yang lalu..
giler lama...
dah2.. malas nak cakap banyak..
tgk jer!


ketika ini baru sampai jeti.. nmpk? muka sembab giler.. yer.. aku tak mandi... basuh muka pon tak...


jangan bagitau mak aku yang aku pergi dengan pakwe aku sekali eh?? DIAM ar.. jangan ar bagitau.....


ha.. barula berpeluang nak basuh muka... bukan takat muka.. baju suar tudung sampai yang dalam2 aku basuh...







aksi2 jakun ketika baru sampai... aku tak penah tgk kucing kat pulau..



tak cakap banyak.. mari kita mandi bersama... ahahahaaha...


nemo bersama ayahnya...telah berhijrah ke malaysia rupanya...


"kalo la ramai2 camni masukkan dalam periuk sedap jugak ni..." kata aku dalam hati..


kan aku dah cakap.. aku tak penah tgk kucing pulau... kemana2 aku bawak menatang ni..


biler dah banyak masuk air.. beginila hasilnya...


kami juga sempat mempelajari ilmu hitam yang memebolehkan kami berjalan atas air..


aksi2 manjer ketika dalam perjalanan pulang.. yer.. aku mmg manjer.. pehal?

sekian laporan cuaca pada hari ini...
saya jah melaporkan..
salam sejahtera..

~masa tu aku giler hitam legam... huhuhu....~

No comments: