pengikut

syg syg...syg syg syg! syg syg syg?

asal ek.. kita ni tak penah cukup ngn sorang jer? naper nak seksa diri bagi2 rasa sayang ni?? dah ada depan mata.. biarla tak sesempurna macam yang ko idam2kan.. tapi ada jugak.. aper yang penting.. dia sayang kan ko.. tu pon cukup kan?? tapi tak... nak jugak seksa diri.. orang tu dah ada yang punya pon nak jugak usik.. nak jugak amik... dia tu pon gatal melayan aku sape suruh?padahal ko dah da makwe! tau tak?? DEGIL! nak jugak teruskan... bile dah sayang.. dua2 meraban... dah susah nak lepaskan.. kan lagik seksa!

logik ker??

saya sayang awak.. tapi...
saya sayang dia juger..


arrgggghhh... fedup......!!
sbb aku pon sama macam tu......!!

sayang...maafkan daku menduakan cinta mu...

huhuhuhuh.... poyo..koya.. geli.. ayat busuk giler..!! tapi tu la hakikatnya....

manusia memag tamak! termasuk la aku jugak.. sbb aku pon manusia what...

sekian..
luahan hati beta..

~arini dia pegi hukm.. risau.. tapi tak risau sgt.. boleh ke ada rasa camtu??
dah la nak kontek susah.. tu la.. ada tepon hilang2 kan... patah2 kan... kan dah kena pakai tepon orang... dah kena pakai tepon mak aku... keypad cam babas! (tapi ada kredit lagi 80 hingget..makcik kayo..huhuhuhuhhu)...~

No comments: