pengikut

suku abad dah?? siapa?

hari ni.... 10 jun 2009... genap umur aku 25 tahun... huhuhuhu.. tua dah.. dah suku abad dah umur aku...
(aku siap tanya cik S.. sbb lpe abad ngn dekad tu baper taun.. hahahaha.. bangang.. last2 google.. lagila bangang!)

anda nmpk?? dah mula nmpk kesan2 ketuaan.. sbb bnda sng camtu pon luper.. yer... aku dah tua...(- -")
ko pon sama la cik S!
eh..eh..? asal aku babitkan dia? heheheh.. dulik... remember??
sharing is caring... kan? hahahahaah..

ok.. back to the story..
mlm semalam.. tpt kol 12.. takde saper wish.. tapi suma tak ingat..dah la tepon takde.. kawan2.. family pon suma takleh nak wish.. sbb tak boleh nak kontek..huhuhu.. mmg sedih sgt la.. yg incek boifren lak macam wat2 lpe lak.. padahal ngah mesej ngn aku ni...sblm tu siap warning jgn tido.. sbb dia nak tpon tpt kol 12..tapi takde... mmg sedih ar.. down giler..
pastu lak ada yang lagi sorang...incek boipren yang dah berpunya tu.. aka.. incek skandal..my wan and only..kena keje lak.. ptg tu janji nak ajak kuar segala.. pon takde... wish pon takde...
dalam kol 12lbh barula incek boifren msg..terharu jugakla dapat msg dia tu.. tapi stil tak leh terima sbb lambat wish kat aku... dalam kol 1 lak baru sorg tu msg.. ajak kuar..ok.. hepi la jugak..aku jumpa dia kejap.. dalam kol 2 aku kuar.. tak g maner2 pon.. jumpa pon kejap... tapi dapat gak la dengar depan2 org ucap kat kita..

mekaseh b.. mekaseh bg rantai tu...syg janji syg simpan elok2...

mula2 suma agak menyedihkan.. aku rasa kesepian.. tapi terubat juga dengan adanya si dia... dan si dia...(saya ada dua dia.. )

pejam celik tak caya.. dah 25 tahun dah aku hidup..
banyak sangat benda dah jadi dalam hidup aku...
yang lepas semua aku hargai...
tinggal masa hadapan..
aku harap cerah la hendaknya.. amin...

~harini nak jumpa..nervous .. donno know what to expect.. harap2 aku tak kecewa...~

No comments: