pengikut

penawar rindu..... padamu...seorang...

sejak dari khamis lepas aku tak g keje.. atas sebab2 tertentu.. dan sabtu aku berjaya balik ke kampung.... huhuhhuh.... dan cuba teka sape aku jumpa??? anak buah aku.. huhhhuhh.. giler rindu kat dorang..
cam tak caya.. masa mula sampai.. dorang takde.. ingatkan dorang dah balik.. aku mula la pikir yg kakak aku marahkan aku lagi sampai tak nak tgk muka aku langsung dan bila dapat tau aku nak balik dia pun terus balik kl.. mula nak rasa kecewa.. tapi.. no no no... hehehehehe.. dorang pegi jalan2... maghrib tu dorang balik.. sorang2 peluk aku.. huhuhuh.. mula rasa kememeh..tapi ku tahan jebat! eh eh? salah scene...
selama 2 hari puas jugak la bergomol dgn dorang... nak balik kl pon kakak aku suh tumpang dia.. so aku pon dengan rela hati mempersetujui nya.. safe bajet akuh! huhuhuhuhhu.. dalam kereta pon hingar bingar suara budak2 ni.. tapi! mak usu tak kesah.. sbb mak usu rindu korang.. heheheheh..
buat2.. panjat2.. jerit2.. acu tak marah...acu ske..!
mlm smlm sampai kl kol 12.30.. jalan jem giler.. abg ipar aku dah mengaruk dah.. bawak kete pon dah macam pelesit.. pelesit pon malu nak ngaku sedara..melambung2 aku dan anak2 buah aku.. cam naik roller coaster... HOYEH... patah pinggang aku..

pagi ni.. badan aku dah panas2.. pening pala makin menjadi2... risau lak.. perlu ker membuat x-ray seperti yang disarankan tuan dokter?? ataupun semua ni sekadar mainan perasaan aku jer?saja ngada2 nak rasa sakit kepala.. ahh... dulikkan la... kalo sakit sgt baru aku pg check up kot..

~tak jadik tgk citer fighting.. aku lak wat scene fighting2 kat ctu.. malewwwww... malewwww....(sambil2 menekap muka dgn kedua belah tgn...)org mesia mmg takde hati perut! guard tu pon cam bangang! sib baik aku takde pape.. kalo tak... aku rasuk korang sekor2...! info ++... tpon aku dah patah dua... seperti biasa.. harap maaf.. no aku pon dah tak boleh pakai...~

No comments: