pengikut

saya bangga jadi anak malaysia..

aku cukup benci dengan manusia yang berlagak..
ko tau tak camner perasaan aku ni?
ntah la.. berlagak ni perbuatan paling keji la pada aku..

tak salah to be humble..
tak mati pon..
orang pon suka..
ada ker orang benci kalo ko merendah diri?
ada ker? kalo ada, bagitau atas sebab aper?
mungkin adala.. kalo ko tu mmg jenis pendengki
bila tgk orang tu disukai ramai sbb sifat humble nya tu...

cuba kalo ko riak dgn kekayaan ko...
bongkak dengan kebijaksanaan ko...
orang lagi menyampah, muak, jelak!
ko tau tak???

TAPI! aku mmg salute pada manusia macam ko...
aku tau ko rajin...
aku tau ko nak belajar..
belajar itu bagus...
aku pon sokong kalo ko niat nak belajar..
tapi kalo dah pandai sikit tu...
ko tak payah la nak belagak..
ilmu baru sebesar kuman...
ada hati nak mengajar orang..
mengarah orang...
ko tu baru hidup setahun jagung..
kat sini lagi ramai hidup lama dari ko...
ko nak mampus eh?
orang menyampahla dengan tingkah laku ko setan!

selama ni aku tak amik kisah pon dengan ko ni..
pada aku.. mmg ada merata2 spesis macam ko ni..
ADA AKU KESAH????
tapi.. bila ko dah mula buat semua orang keliling ko
muak dengan perangai cam gampang ko..
aku mula menggunakan organ2 yang dikurniakan
untuk meluahkan segala apa yang aku pendam selama ni..

tapi sekadar meluahkan jer la..
(tp dgn sedikit kata2 umpatan blh bt org bukak mata.. ko tau?)
maybe aku takkan buat pape...
sebab aku mmg jenis yang tak kesah
dan tak kuasa nak kesah dengan jembalang2 macam ko ni..
sebab apa2 pon back to the basic..
be HUMBLE.. remember??
yang penting gaji aku masuk
dan aku tak usik sikit pon duit ko..
buang masa ah layan orang macam ko ni..
kang aku nmpk jahat ko plak disanjung2..


BODOH NYA K****G! FCUK YOU LA!

No comments: