pengikut

rambang??

topik hari ini rambang.. bukan seks rambang la!! omputeh kata.. random..random..


saya suka :

*tempe > bukan anak johor la kalo tak pandai mkn tempe.. masak sambal? cicah kicap? pergh.. terangkat..

*kucing > mampu mengalirkan air mata sekiranya mendapati anak kucing tersebut terlalu comel.. ngader2 kan?

*bayi > bau bayi amat mengasikkan.. bayi jer.. 3thn keatas dah hangit dah bau nya..

*gigit > ske menggigit org.. bahagian diminati.. lengan.. bahu.. bontot! mangsa2? semestinya anak buah..

*purple > bonda kata biru kundang.. comel kan?

*zahiril adzim >tahik lalat dia manis!pelakon yg berjaya mencuri perhatian aku slps faizal yusof yg meninggalkan aku utk nana gedik 2!

saya benci :
* lipas > binatang paling jijik aku tgk! serangga lain pon aku tak ske! tp plg nyampah ngan makhluk ni la.. BINATANG!

~akan dikemaskini dari masa ke semasa.. sekarang ni kepala cuma ingat nak balik.. ~

No comments: