pengikut

cerita bergambar..

smlm.. ketika ingin pulang tiber2 wujud kerajinan dalam diri.. dan saya ingin mengongsikan detik2 itu bersama anda2 sekalian...
(eceh.. cam ramai yang baca..)


~dimulakan dgn kegedikkan aku mengambil wajah sendiri ketika menanti ketibaan star~


~selepas itu mgedik amik gambar kaki lak..3 benda yg brjaya mengurangkan hasil pendapatan bln ini pas bulanan, mp4 dan kasut!~


~ketika dalam tren..cuma kat mesia jer korang boleh jumpa capati, bakso dan dim sum leh bersatu padu.. bangga kan??~


~dipintu gerbang ke putra.. gambar di ambil dalam keadaaan tergesa2.. supaya kelihatan ingin pulang segera seperti bonda marah anak dara balik lambat2~


~mesti kena letak gambar gedik lagi sekali ketika menuruni eskalator yang agak tinggi sambil memegang botol air..~


~stesen berikutnya... masjid jamek.. next station.. masjid jamek..
sebelum naik...kena beratur..beratur amalan mulia..kan? kan?~


~6.33pm.. destinasi GOMBAK... sempat.. awal lagi.. bonda mesti gembira saya balik sebelum hari gelap~


~ketika di dalam putra.. menggedik lagi... tapi bayang aku jer la.. segan nak snap gambar time ramai2 tuh..~


~tiba di destinasi... tunggu bas pula... laluan BAS SHJ...
lori sampah.. tangki minyak jgn nak ngada2~


~kami berpusu-pusu nak pukul drebar bas tu sebab lembab tahap siput BABEY! maaf.. atas penggunaan bahasa kasar...~


~T309.. teka la saya duduk mana...?? hikhikhik.. ketawa gedik2..~


~setibanya di destinasi... singgah dikedai burger...mangkuk2 berisi sayuran...~


~takde la mahal macam burger McD ataupon burger king.. kan?~


~beliau bukan sahaja tahu memasak.. tapi terer seni juga.. tgk.. nak masak pn kena susun2 supaya nmpk menarik...~


~burger siap.. kita menapak menuju kerumah... yer.. itu rumah aku..~


~tingkat berapa yer..?? 9 ke 10??~


~sampai umah tak ckp byk.. sambar burger...BEGER CIS AYAM! enak... nak tgk aku wat magik tak??~


~ha.. magik2 tak? magik tak? hilang sekelip mata..~



~selepas membuat magik.. tuan punya diri tetiber diserang penyakit ular sawa batik baru telan kambing 13kilo...maka... rancangan terus tergendala... HARAP MAKLUM..~

...rancangan diatas telah dirakamkan menggunakan telepon berkamera 2 megapixel yang telah nazak rupanya kepunyaan diri sendiri tidak meminjam hak orang lain sama ada yang hidup ataupun sudah meninggal dunia...

~terima kasih diatas kesabaran cik D menunggu aku mengupload gambar2 neh menggunakan pc beliau! MEKASEH!~

No comments: