pengikut

makan nasik sambil tengok taik memang best..

minggu lepas kan aku ada bagitau yang aku kena pergi kursus 1st Aid.. mula2 mmg la menyumpah sbb dpaksa pegi.. tapi setelah dua hari bertungkus lumus.. seronok gak la pegi training tu... maybe sbb tutor dia pon ok..

selama dua hari aku dalam kelas tu.. byk gak aku blaja.. dan banyak benda yang mengimbau kenangan dulu2... rasa macam tak percaya.. banyak benda yang aku dah buat selama aku berkerja ni.. banyak benda yang jarang orang nak buat..

antaranya:

1. aku penah kerja mengutip tahik manusia... yer TAHIK! dan yang pelik nya.. seronok keje tu.. bukan seronok korek bontot org.. tapi seronok sebab pengalaman berjalan.. pegi rumah ke rumah.. tgk gelagat manusia... tgk berbagai2 jenis tahik! hahahahah.. dulu meja keje aku penuh dengan botol2 yang berisi tahik.. pastu time makan lak.. selamba jer mkn kat meja keje aku tu..suap makanan sambil mata tgk tahik2 yang ada.. selera jer.. takde loya pon..



2. aku pernah pegang kontol org.. yer KONTOL.. bahasa omputeh nya.. penis... bahasa kasar nya.. batang! bukan sajer2 pegang.. tapi atas dasar kerja.. ketika tu aku membantu seorang pakcik tua membuang air kecil.. kena masukkan tiub kat anunya.. dan aku memerangkap pembantu kepada seorang doktor.. kenala memegang anunya... ok jer...



3. aku boleh mengambil DARAH org.. aku tau tang mana nak cucuk untuk mengambil darah.. tapi tu suatu ketika dulu la... skang dah tak berapa berani.. dulu purata satu hari...relaks jer leh sedut 5-6 orang punya darah.. aku ske tgk darah.. giler weird aku neh!



4. aku dah banyak kali tengok orang BOGEL depan mata aku...pon sebab kerja.. giler aper aku tetibe suruh orang bukak baju depan aku...macam dah aku tgk.. budak2 biasa la.. yang kedut yang tegang... yang putih.. yang hitam.. suma dah tgk.. huhuhhu



5. aku pernah tolong memasukkan ketulan lebihan seseorang ke tmpat asal nya... bahasa lebih senang untuk difahami.. memulihkan BUASIR... guna tgn jer.. takde hal.. ok jer...



6. aku pernah mencuci luka di kepala seseorang yang menampak kan sedikit TENGKORAK nya.. siap leh main ketuk2 lagi.. sajer nak test bunyi.. dan ternyata tuan punya tengkorak sangat sempoi.. masih mampu bergelak ketawa bila kami bermain dengan tengkorak beliau..



tu la antara yang aku ingat.. byk lagi sebenarnya.. sajer malas nak listkan.. kalo tak 8 hari 7 mlm pon blom tntu habis! ha.. kagum2 tk ngn aku? ala.. kagum la... wat2 la kagum.. amik hati aku neh... boleh la.... huhuhuhu....


side info... aku ske melihat darah... aku rasa seronok kalo luka2 tu aku dapat bersihkan... darah yang keluar dapat aku hentikan... dan aku suke mengopek kudis2.. nikmat tuh.. kalo dapat kopek... tak caya? tanya incek2 boifren.. tgn aku mmg ske mengutil.. heheheheheh...

No comments: