pengikut

termite? bukan.. terminator....

aku baru jer lepas memusnah kan sebungkus nasik goreng cina ngn sekor ikan keli goreng sambal.. perrgghhh.. sedap giler... nasik tu pon ada lebih lagi....
aper2 pon... alhamdulillah.. kenyang...

bila dah kenyang baru la ada tenaga nak menaip.. kan?? kan??
hari ni aku nak komen cerita baru...
TERMINATOR SALVATION...!
best giler..sgt2 best...markah penuh untuk sound efek..(bravo..bravo.. clap* clap*)
memainkan peranan yg sgt besar giler babas dalam memeranjatkan..
menyemaskan...(eh? aper ni? cemas la.. cemas...)dan menakutkan aku....
sampai hampir sakit jantung aku dibuat nya....
rasa macam aku lak yang kena kejar ngn terminator tu...
mmg best ah! senang citer...

aku ske part motorator( betul ker aku eja ni...?? yg ptg terminator yg cam motor la...) kejar marcus ngn kyle reese tu..part tu yg wat aku macam nak nyorok jer bawah tiak incek boipren sbb takut motorator tu nmpk aku.. hahahahaah...tak ker giler deep aku ni?

masa tu dorang nak larikan diri dari mesin...yer.. mereka dipanggil mesin... tidak.. tidak sama seperti mesin basuh atau mesin jahit... ini mesin yang sgt ganas.. jenis mmg takde perasaan ar.. ske2 mak abah dia jer nak bunuh saper2.. giler kejam!
yang besar giler tapi macam takde kepala lak.. aku pon tak pasti.. k.. byk melalut..
biler dah berjaya melarikan diri... mesin besar tu kuar kan lak mat2 moto dari kaki dia... tapi berjaya gak dimusnahkan... kira nmpk hero cam dah nak menang la kan???
ohh.. tidak... no..no..no...( sambil mengerak2 kan jari telunjuk ke kiri dan kanan..)
tiber2... datang lak kapal besar... pastu mesin yang besar gabak tu dtg balik tngkap kyle ngn star(si budak kecik bisu yang comel giler..) masukkan dalam kandang dalam kapal tu....mmg cilaker... menyumpah2 aku mase tu.. hilang keayuan depan incek boipren...
dan ada lagi satu part... mr terminator 1 ada diselitkan...
yer.. mr gabenator pon ada..... bogel lagi.. diulang.. b.o.g.e.l.... tapi...
korang jgn harap la nmpk kontol dia..sbb tak nmpk pon...
hahahahaha.. ha.. kan dah kecewa... lagipon tu robot jer.. bukan arnold btul2 blakon... pastu kuar pon kejap jer.. alih2 hangus... ntah pape...

and last but not least.... hero tak mati.. yeah!! john connor live.....!!
so... definitely ada sequel la kawan2.... sian marcus.... ko tetap hero kat mata aku...
hahahaha.. padan muka... aku dah citer ending dia.. hahahaha..
(asal tetiber aku rasa aku jahat cam aku pon berasal dari skynet ni??)

see.. anda nmpk.. hingga terbawak2 keluar.. maknanya.. memamng best la citer tu..
aku syorkan pegi tgk.. rugi tak tengok... terutama untuk mati keras kipas terminator... (get it?? die hard fan..mati keras kipas? LAME!)





http://terminatorsalvation.warnerbros.com
sajer diselitkan link ni.. kalo tak teruja jugak tak tau la...

~tak sabar nak tunggu transformer lak.. june ni byk gak citer best... gila la..
kopak...kopak.. kalo nak tau.. purata aku tgk wayang.. 7-8 kali sebulan.. kaya tgv klcc... sbb aku byk pegi sana.. senang... walaupon POPCORN korang TAK BEST!!! hangus!!~

No comments: