pengikut

lain...

setelah sekian lama mendiam kan diri.. aku kembali..!! (ala.. kejap jer ni.. bukan leh caya aku neh..see.. aku sendiri pon tak yakin.. huuhuuhu..)

lama giler tak post pape.. sejak dari bulan poser.. fuuhhhh.. lama giler.. macam2 jadik sepanjang kehilangan aku..aku ada jer.. bukan tak bukak langsung page aku ni.. cuma aku rasa cam takde aper menarik nak dikongsikan.. n aku maseh tercari2 lagi cara penyampaian yg palig sesuai untuk aku..
so.. sepanjang tu aku byk la blog hopping.. tgk2 page org.. rasa makin rendah diri la plak.. YER rendah diri.. kekonfidenan aku nak memblogging trus pudar..(eceh ayat..)biler tgk mcm2 pesen ada.. ada yg guna bahasa buku teks..ada yg berkias2 sampai tak paham aku dibuatnya.. ada yg guna bahasa pasar.. bahasa market.. macam2 caralah! byk jugak la yg aku giler folo tiap minggu.. best bace page org ni.. kadang2 bnda yg remeh2 pon dorang leh citer n wat kita pon rasa teruja.. tu la yg aku nak blaja.. bukan baru bace 2 baris dah rasa ngntok..barula bangga nak hebah kat org suh duk lepak kat page aku... (tunggu la.. mungkin da satu hari nnt..)

aper2 pon.. setelah puas mengkaji.. pokok pangkal.. kita menjadi diri kita.. bukan meniru org lain.. lantak la org lain nak tulis camner pon.. kita maner leh ikut org.. kita ikut aper yg selesa ngn diri kita.. tol tak?? aku cukup kagum ngn sebilangan orang yg mampu menyusun kata2 dia dgn indah sekali.. disertakan ngn puisi.. bila baca kita terbayang seorang lelaki tua berjanggut macam a.samad said... contoh terbaik... tapi sebenarnya.. disebalik tu cuma la seorang remaja dengan pakaian yang agak trendy.. yang sememangnya jauh dari aper yang aku bayangkan... wah.. lagila aku kagum... hmmm... bertambah rendah diri...

TAPI! aku dulikkan suma tu..
aku wat blog ni pon sajer2.. unutk suka2.. watper nak pening2 pala.. tulis jer la aper yg ko nak tulis.. lantak la aper org nak kata.. nama pon ini blog aku.. kalo tak ske.. sila lompat ker blog lain... kan??kan??

so... oleh dengan itu.. aku akan cuba menambah koleksi post2 aku dlm ni.. untuk kepuasan diri.. bukan untuk kesedapan org lain.. korang tak ske.. siler beredar... SEKIAN..

No comments: