pengikut

KPI? gaji? suma settle!

lega... hati mak sgt lega... kalah lega membuang sisa kumuh yang disimpan 3 hari... atau pon lega selepas berjaya menyelinap keluar dari kelas melalui pintu belakang tanpa disadari cikgu yang berada di hadapan...
"eh eh.. cam biasa buat jer dulu2..." si jah berkata di dalam hati..

tapi.. lega2 lega gak...
skang timbul masalah lain... nak melaksanakan nya plak...

kena hantar 3 report!
kena belajar equipment baru!
kena pegi kursus interpersonal!
nak buat template untuk survey!

tu yang secara kasar nya.. yang secara remehnya... banyak jugak..
malas nak senarai kan...
pening dah!!


untuk menambahkan sakit kepala yang sememangnya dah bengkak bekas 3 hari lepas adalah....
aku dah gaji!! yeay!!
dan.... gaji pon dah habis!! HOYEHHHH!!!!! huhhuhuhuhu.....

diketika ini hati terlalu kecewa meneruskan coretan pada pagi ini....
sekian sahaja luahan hati untuk pagi ini...

~ camne nak makan papperoni pizza?? quater pounder McD?? Big apple!!!! hhhhuuuuuwwaaa!!!~

No comments: