pengikut

hutang piutang??

di ketika aku menaip entri ini.. aku baru sajer menyendawakan makanan yg aku punahkan sebentar tadi.. yer... aku dah kenyang.. menu hari ni.. nasik goreng kerabu plus telur mata.. lega... lega giler.. prot aku dah ada isi.... terima kasih kawan... terima kasih cik D.. atas kesudian saudari meminjamkan duit untuk saya membeli sebungkus nasik untuk hari ini.... dan dgn ini.. saya dengan bangganya menyatakan... hutang saya dah beranak pinak...hoyeh...dan saya ingin menyenaraikan senarai hutang yg perlu saya bayar pada hari selasa ini untuk tatapan rakan2..mereka2 adalah seperti berikut:

cik D : RM 10 (nasik)
cik Z : RM 150 (sewa)
Cik N : RM 200 (sewa)
En D : RM 100 (kutu)
En A : RM 20 (topup)
JUMLAH = RM 480.00

hamik ko.. tu baru utang member2...


senarai berikutnya adalah....

bank : RM 117
kutu : RM 50
pas : RM 135
JUMLAH = RM 302.00

nmpk?? biler kita gabung kawinkan mereka...

menjadi....

RM 782.00 tunai!!!!


tu tak termasuk belanja mkn minum... brg2 mandi.. pastu cadang nak beli MP3 lagi... camner??
dan akhirnya... aku pon menjadi....

POKAI... MISKIN... FAKIR LAGI HINA....

bosan ar keje..... bukan dapat duit pon....
benci ar.. nak cari laki kaya ar camni.. leh duk umah.. habiskan harta laki jer...

~smlm aku ada berYM bersama En F.. aku bercita2 nak jual goreng pisang jer... aku jadik tokey...aku jadik kuli.. aku bayar gaji sendiri... mkn pon dah ada depan mata...dan paling penting... takde KPI!!!! huhuhuhhhuu~

No comments: