pengikut

back in bussiness??

hampir berbulan aku tak mencoret cerita aku dalam ni... adakah kerana aku tidak mempunyai masa atau sekadar.. tidak berminat utuk berkongsi hari2 aku dengan org ramai... maybe tu sbb nya..lalalala... sepanjang kehilangan aku.. macam2 citer berlaku... terutamanya cerita cinta aku yang tak penah habes... ADOI!! tensen la melayan kerenah lelaki kan? aku xpaham la aper yang ada dalam pala otak korang ni.. k.. to much info.. moving on... hahahaha.. by the way.. im SINGLE and so.. AVAILABLE rite now... hurry up.. lalalalala... berita selanjutnya.. aku skang dah bekerja di tempt lain... agak sibuk berbanding di tempat lama... tapi aku suka keje baru aku ni.. okla.. much better than tempat keje lama... tu antara perubahan besar dalam hidup aku selama aku menghilangkan diri... so... from today on! aku berjanji.. akan memblogkan diri setiap hari! eh? agak extreme.. setiap minggu la.. ok la kan? hehehehe.... ok... da... huhuhuhuhu...lalalalala...

No comments: